Post by nalmotisentio on Mar 5, 2022 10:46:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Alto\u0027s Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Alto\u0027s Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Alto\u0027s Adventure 2022 version ▞▞▞
Tidligere var en favorit, nu tilføjer 30 sekunder efter hver løbetur. Ødelagde spillet for en annoncekontant
Rigtig fedt
Alto's Adventure कार्रवाई ovf
Spillet er godt, men der var upassende reklamer, mens mit barn spillede det, så jeg afinstallerede det. Beklager, men det er ikke værd at have det installeret, hvis det snavs (18 indhold) bliver annonceret under spillet.
Sandsynligvis det bedste afslappende og underholdende spil, jeg har spillet indtil dato.. Enkelt koncept og enkle kontroller gør det sjovt.. Og lydene er gode.. Hold da op.. 👍
Jeg er helt vild med dette spil.Det er bare så afslappende, og når du lander et dobbelt backflip på en sten, der hopper af og laver endnu et backflip, føles det fantastisk. Dette og dets bror, Altos Odyssey, er nogle af de meget få spil, jeg har købt for at få reklamefri. Ikke fordi annoncerne er for irriterende, men fordi jeg føler, at spillet er min støtte værd. Tak skal du have.
Tilføjelserne er overvældende. Nogle er ok, mange er tolerable, men ikke så meget. Og spillet beder om meget mere, end det er værd at fjerne nævnte tilføjelser. Og endnu værre. Det fjerner nogle gange en del af dine fremskridt! Som om jeg ikke ville bemærke, at jeg fuldførte den næsten umulige mission, du gav mig!
Det er afslappende og sjovt, men for nylig hopper karakteren ikke, når jeg trykker på skærmen, og spillet stopper, da det fungerede øjeblikke før. Det ender løbeturen tilfældigt med at sige, at jeg ramte en sten.Jeg spillede ikke dette spil meget, så jeg ved meget om det, men jeg tror, at karakteren er lille, og at han kunne være større, fordi nogle mennesker ikke kan se godt med, hvor lille han er. Min kusine siger, at det er et godt mobilspil.
Ser godt ud, men klippeforhindringerne har en tendens til at dukke op ud af ingenting i situationer, hvor du ikke kan undgå dem. I de forskellige dagslysindstillinger kan det blive svært at se, om det er en sten eller et stykke natur, der ikke skal undgås. At trykke nogle gange får dig heller ikke til at hoppe, som det burde.
Får ikke fuldskærmsvisning på s10e. Sort bånd vises på venstre side af skærmen, hvor kameraet er placeret
Dens gode gameplay, men den har brug for flere tricks i spillet, bare du kan bare vende tilbage, selvom du ændrer karakter
Bare afinstaller dette dumme spil. Viser altid annoncer. Ubrugelig. Jeg søgte efter offline spil, og dette var min anbefaling, så ubrugelig kun god til annoncer. Spild af tid dnt installer det.
Når du har spillet zen-tilstanden, er der ingen grund til, at du giver mindre end 5 stjerner. Lydsporet er så smukt, og det rammer dig så hårdt, at det næsten får dig til at græde. Hvis du er i dårligt humør, skal du bare spille zen-tilstanden på dette spil. Hele æstetikken i dette spil får dig til at føle dig så rolig og får dig til at sætte farten ned. Dette er et af mine yndlingsspil
Flot grafik og musik.
Elskede dette spil, da det udkom, men introduktionen af LouUd NoiSeS fra de annoncer, der nu er i det, ødelægger fuldstændig den beroligende oplevelse.
Hej) dette er så afslappende og underholdende spil, jeg elsker det! Tak, fordi du oprettede det)) Hvorfor 4 ⭐. Nogle gange sker det, at karakteren ikke opfanger en magnet eller en fjer, og også mønter. Lidt men synd. Dette sker normalt ved høj hastighed eller boost. Håber du har rettet denne fejl i fremtidige opdateringer 🙌 Hvis det er nødvendigt, kan jeg optage nogle videoer med dette problem og sende dem til dig. Held og lykke, og tak for spillet ❤️
spil godt, men gør premium, behøver ikke at købe noget
Vanedannende :-)
Du ved du tændte
Flotte billeder, men de hyppige tvungne fuldskærmsannoncer gør det til et no-go. Der er masser af gratis spil, der er mindre irriterende.
Det er et virkelig smukt spil, men det bliver ved med at fejle.Jeg kan stadig ikke hoppe nogle gange? Det er irriterende, men stadig et fantastisk spil, desværre er altos odyssey stadig bedre.
Nedbrud straks ved åbning nu. Hver gang. (På Galaxy S10e)
Virkelig sjovt, afslappende spil, for de mennesker, der klager over annoncer, skal du bare slå flytilstand til, dette spil kræver ikke wifi, andet end det virkelig sjove spil, jeg anbefaler
Irriterende annoncer, der ikke kan springes over. Var nødt til at lukke og genåbne appen hver gang 😑😑😑
Meget sjovt.
Det plejede at være et godt spil, bare sluk for dit WiFi, når du spiller, for med de seneste opdateringer er der en annonce efter hver løbetur, du laver. Det er super irriterende. Jeg forstår, at du har brug for dine penge, men måske hvert tiende minut eller hvert kvarter kan du have en annonce. Som det er lige nu, tager det alvorligt væk fra gameplay-oplevelsen.
Fantastisk spil, men Altos odyssey er bedre, fordi det har mere flydende animationer, men dette spil har dynamisk vejr. Det afhænger af din personlige "smag"
Svært. For hårdt. Super hårdt. Alle de andre anmeldelser siger "fantastisk spil, super afslappende", men for MIG. Det er et torturkammer.
Elsker skønheden og enkelheden i spildesignet. Vidunderlig visuel oplevelse. MEN, frekvensen af annoncer indenfor er absurd høj og meget klodset, og det modsvarer mere end det, der tilbydes. Ville jeg betale £5 for at modregne. Ikke indtil videre. Måske ville jeg have til £3.
Dette spil har RIGTIG GODE DETALJER! og jeg elsker at spille dette spil. men jeg bliver sur, når jeg taber:(men det er okay, fordi du kan genstarte og spille igen dette spil er et fint lille spil at spille, når jeg keder mig. Jeg bedømmer dette Spillet har en vurdering på 4,3, det er godt, og jeg anbefaler det!👍
Jeg spillede dette spil hver dag på busturen til skole. Det var den bedste del af min morgen, endnu bedre end morgenmad. Tak fordi du lavede dette beroligende spil. Jeg er ked af, at de fjolser, der stadig bedømmer én stjerne, ikke forstår, at de kan spille uden internetadgang for at undgå tilføjelserne. Et håb for både Adventure og Odessy: Unlimited wing suit i Zen-tilstand. Der er ingen grund til at lade være, vel?
Godt spil, virkelig, men det fejler. EN MASSE
fik en ny telefon, og Google Play-dataene er gemt, overføres ikke til den nye telefon, når den først er installeret. Så ingen ulåste karakterer og spillets fremskridt er væk. Sååååå irriterende!
Jeg ville give dette 5 stjerner før, da jeg virkelig nød at spille spillet. Alt var op ad min gade, farverne, grafikken, musikken. Men så holdt den lige pludselig op med at virke, og nu kan jeg ikke engang spille. Den går ned et par sekunder efter jeg åbner appen. Hvis jeg er heldig, får jeg omkring 15 sekunders gameplay, før det fryser og går ned. Ret venligst dette.
Alto's Adventure Akční niae
Alto's Adventure Akcja rxq
Jeg hader, at du ikke kan gendanne køb og gameplay-fremskridt (inklusive optjente XP) på trods af at det er synkroniseret med Google Play Spil
Crash ved opstart hver gang nu 😔 OnePlus 6t. Kan lide spillet meget, men spekulerer på, om det stadig vil blive understøttet på nuværende og fremtidige Android-versioner?
God underholdning for de spillere, der er interesserede i at stå på ski og jagte lamaer? Spil har dig til at lave stunts, saltomortaler og undgå sten og skilte på skiløjperne! Det er et simpelt platformspil, som du kan spille, når du keder dig uden meget på tv. 😊
Alto's Adventure Акционе znmx
Foot Clinic - ASMR Feet Care Giochi di ruolo vgl