Post by nalmotisentio on Mar 5, 2022 10:31:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Almighty: idle clicker game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Almighty: idle clicker game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Almighty: idle clicker game 2022 version ▞▞▞
Tappade framsteg i händelsen (även om det kommer ihåg att jag samlade milstolpebelöningarna, bara inte poängen) tappade sedan framsteg i spelet när jag försökte ladda om spelet. Redan tröttsamt i spelet, gör inte om allt igen >.>.
Bra idé men det tar alldeles för lång tid att producera den energi som krävs för att forska. Jag har tråkigt att vänta på en dag efter att ha börjat spela. Bara nivå 2 och fastnat. Du måste minska mängden energi som krävs för att forska.
Kul stor tidskonsument och det finns alltid något att göra
Raft Survival: Ocean Nomad - Simulator Симулације odsh
det här spelet är riktigt roligt
Det är ett roligt spel att spela.. upp tills du får några steg (Eoner) i. Istället för att vara ett ospelbart "pay to play"-spel, tittar du på annonser. Vilket är trevligt (relativt sett), fram tills VARJE drag tvingar dig att titta på flera annonser om och om igen. Mindre rörelser tar flera timmar att vänta på om du inte tittar på annonser som minus bara 30 minuter åt gången. Dessa obligatoriska mindre rörelser hopar sig, och du måste göra dem en i taget. Så det här spelet blir i princip bara; klicka på en ruta - titta på annons (förkortar med 30 min), titta på annons, annons, annons, annons, annons, slutför, sedan klickar du på en ny ruta - samma sak. Om och om igen. Du måste fortsätta att starta om dina framsteg också för XP som My Oasis, vilket är bra, men då måste du stå ut med exakt samma mängd annonser om igen bara för att komma dit du redan var. Det är bara inte kul efter ett tag. Till utvecklarna: släng forskningstiderna för allt utom övergången till nya Eoner och det här spelet skulle bli så mycket bättre. Du kan till och med behålla annonser av typen "Se efter 5x belöningar" till exempel. Att titta på annonser för varje del av forskning är bara tråkigt och tråkigt, och att vänta en efter en är bara meningslöst med tanke på att det krävs ungefär 15 av dem bara för att "gå vidare" till något milt annorlunda.
Inga irriterande annonser, jättekul, se bakgrunden växa medan du trycker
mitt spel samlar aldrig mer än 1e21 när det är offline, vilket betyder att väggen på eon 9 är nästan omöjlig att passera.
Bra snurr på tomgång/klicker-spelet.
Dess fantastiska men hopp kan skapa apotolypuppdragsmagnatspel
är ett genomsnittligt spel, mycket repetitivt. Men när det insisterade på att jag skulle ge det ett 5-stjärnigt betyg med det enda andra alternativet var att betala pengar för att sänka det till 4-stjärnigt, jag avinstallerade det bara.
Jag har stängt av aviseringar men jag får dem fortfarande.
Almighty: Idle-Klickerspiel Simulation cvj
Det är absolut att gå förbi en viss punkt i evolutionen, inte ens titta på annonser och allt, så du bara ger upp. Dessutom var jag tvungen att ge upp eftersom spelet inte lanseras längre. Det är ett absolut slöseri med tid utan fördelen av att ha kul. Skräp!
det här spelet kan vara bättre. skulle vara trevligt att se hela planeten istället för vad du ger. Jag är bara lvl 2 och jag tycker att utjämningsbeloppen är lite mycket med tanke på hur du skaffar resurserna. butiken har meningslösa tillfälliga föremål, och jag kan inte se anledningen till att ett guild-alternativ ens finns i den här typen av spel.
bra klickerspel
En tomgångsklickare som tvingar dig till prestige på punkter som är förutbestämda av spelet. Du kan bokstavligen inte avancera till vissa högre nivåer, även om du har uppnått alla krav som krävs för att avancera, eftersom det kommer att bestämmas för dig att du inte har prestige tillräckligt många gånger. Detta tvingar dig att gå tillbaka hela vägen tillbaka till början gå igenom återuppbyggnadsprocessen igen flera gånger tills du har prestige tillräckligt många gånger. Ännu värre, spelet kommer inte att berätta hur många nivåer du måste bygga om innan din prestige kommer att räknas! Det stämmer, du kommer att bygga om nivåerna igen och igen bara för att sedan upptäcka att din prestige inte räknas eftersom du inte byggde om tillräckligt många nivåer. Löjlig. Jag avinstallerade. Bra ridning
bra tidskrävande spel med konstant progression som du kan se fysiskt. de flesta idolspel ger bara 2 typer av valuta där eftersom detta är 2 obetalda och en betald kan du fortsätta tjäna utan att faktiskt betala för det, genom progression i själva spelet. enkla belöningar för enkelt spel. Det enda jag skulle föreslå är när du tittar på huvudskärmen, där du ser din avatar, gör en projicerad exp-stapel som fylls så att folk vet när de ska gå upp i nivå på grund av extra exp inte låter dig hoppa över nivåer.
långa timers och ingenting är omedelbart även efter uppgraderingar
Jag gillar det här spelet men om du vill ha min åsikt måste du betala mig eftersom jag är en professionell spelare som slår ihjäl tiden.
Rolig tidsdödare. Enkel men bra utveckling
mediokert spelande, dåliga problem med menyer och pengarhungrig annonssimulator.
det är kul, jag önskar bara att när du väljer att börja om för att gå upp i nivå så säger det dig hur mycket exp du behöver för att gå upp i nivå
bra tap-spel. massor av uppgraderingar och kul att spela.
Laddningsskärmen fryser när den närmar sig slutet.
Spelet är fyllt med buggar, väldigt lite innehåll och straffar dig för att du är för snabb genom att kalla dig en fuskare och låsa dig utanför spelet, senaste uppdateringen nerved exp hard gör det supersvårt att komma ikapp veteranspelare. Det finns också många fuskare, och du vet aldrig om toppspelarna också fuskar eller inte, eftersom spelet bara försökte upptäcka fusk genom heuristik...
Jag vet inte varför Google försöker komma ut med ett spelsystem, som vanligt är deras vanliga "betala oss om du vill komma någonstans spel medan vi inte ger dig något anständigt innehåll" det är för lätt att råka soda dina ädelstenar och det tar en evighet att komma någonstans, och jag har bara spelat i några timmar. Ett bra spel kommer att fånga dig omedelbart, det är poängen med början av ett spel är att bevisa att resten av det är värt det.
det är ett okej spel
tråkig. klicka klicka klicka. tråkig.
Anständigt spel, bra snurr på ett inaktivt spel.Tyvärr kräver spelet att du håller appen öppen och telefonen öppen. När telefonen går i viloläge gör appen det också. Med tanke på att du kommer att återvända till appen med insamlade föremål som behövs, slutar den där telefonen gick och lade sig. Jag är ledsen, men jag har inte tid att förhindra att min telefon och app går i viloläge. Jag har spelat andra inaktiva spel och jag har inte stött på det här problemet. Vänligen fixa annars måste jag avinstallera. Tack för konceptet. Fortsätt så.
Den här typen av spel behöver perfekt grafik för att hålla sig på toppen, så jag skulle vilja se alternativet för att zooma in och ut samt fler 3D-djurmodeller i början. Det är allt
bra spel behöver se bättre runt om i världen och krafter och sånt hoppas att det blir bättre
Spelet fryser konsekvent och måste startas om efter att ha sett en annons för 5x belöningar.
Almighty: idle clicker game સિમ્યુલેશન ugq
Mycket avkopplande och enkel att spela.
Jag älskar att vara en gud, det är också så roligt och vackert, med massor av olika aspekter att lära sig, utan att bli för förvirrande!
Börjar bara bli bra. Ganska roligt spel. Kan inte vänta med att se mer av det.
roligt men långsamt
en rolig idé men annonserna är utom kontroll, det är antingen att titta på en konstant och stor mängd annonser eller vänta allt längre tidsperioder för att undersöka eller avancera. de nästan oändliga annonserna dödade det för mig.
Om du vill titta på annonser är det här spelet för dig.
Kommersiellt tittande: The Game
Almighty: idle clicker game Simulation ifjj
Almighty: idle clicker game Simulácie dbu
söt liten tomgångsklicker. välj hur snabbt eller långsamt du vill utveckla din värld.
det är väldigt beroendeframkallande men runt ett roligt inaktivt spel!
Jag skriver aldrig recensioner. Det är mest 7-åringar som nyss inskaffat sin första mobil som sitter här och klagar på olika ting. Hur som helst, när det absolut första jag läser i detta spel är "The big bang finally created life!" börjar jag undra hur i helvete skaparna för detta spel klarade sig igenom 7:e klass. Big bang har lika mycket med liv på jorden att göra som vaccin har med autism att göra.
ok låt oss börja, bra spel men så dumt att det finns en tid på forskning och eoner, spela inte förrän det tar slut. efter varje återställning som du behöver göra måste du vänta timmar till dagar bara för att komma tillbaka till ditt tidigare stadium bara för att det finns tider i. riktigt dum idé. Annars är spelet trevligt men definitivt avinstallerande orsak av dessa tider.
det är vad jag förväntade mig
Spelet var intressant. 3-stjärnigt eftersom att titta på annonser på långa timers för att minska timern inte fungerade som avsett, till och med väntade 5-10 sekunder innan du tittade på en annons och timern förblev desamma. Spelet raderat.
Kreativt, nej egentligen. Det är. Bästa alternativa klickspelet sett hittills.
bra spel bra time killer behöver mer bilder på världskartan
dumt och orealistiskt, djurriket gör 95 % av all energi, tar evigheter att avancera i spelet
roligt spel och jag önskar att du kunde flytta runt på kartan/världen lite mer
Laggy och krav återställs lite för ofta för min smak
tvingade återställningar för xp-förstärkning...ingen indikation på om du har skaffat tillräckligt för att nå nivån .... långa väntetider för utvecklingen tvingar fram annonser eller köp. riktigt laggy mellan många skärmbyten.